وقایع نگاری نارنیا

وقایع نگاری نارنیا

هرگاه در نارنیا شاه یا ملکه شوید‌،تا ابد شاه یا ملکه خواهید ماند.
وقایع نگاری نارنیا

وقایع نگاری نارنیا

هرگاه در نارنیا شاه یا ملکه شوید‌،تا ابد شاه یا ملکه خواهید ماند.

نارنیا ۳

اینم بعضی از صحنه های نارنیا ۳




نظرات 2 + ارسال نظر
کتیبه سپید سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 16:48

نه. این اسم برای وبلاگ شما باشه بهتره. راحت تر پیداش می کنن. من تا مدت نامعلومی قصد ندارم این وبلاگ رو ادامه بدم. تازه قالب ها هم شبیه همه. ممکنه کسی این دوتا وب رو باهم اشتباه بگیره و گیج بشه.

اگه شما تصمیم دارید باشه ولی ادرس وب جدیدتون رو خوشحال میشم بهم بدید.

کتیبه سپید سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 14:01 http://Narnia-Fans.blogsky.com

سلام. چندتا از مطالب وبلاگت رو خوندم. خیلی عالی داری پیش میری. همینطور و با همین روش به کارت ادامه بده. تنوعی توی مطالبت داری که من هیچوقت نتونستم پیاده کنم. راستی، یه نگاهی به تنظیمات وبلاگ (بخش نظرات) بکن. انگار اون گزینه که بعد از فلان روز نمیشه نظر داد رو فعال کردی. این کار رو نکن... بذار امکان نظر دادن همچنان برای همه پستها فعال بمونه. اون پستی که اول گذاشتی رو هم می تونی بلد و ایتالیک کنی که بیشتر توی چشم بیاد. یعنی کل متن رو علامت بزنی، بعد روی B و I کلیک کنی. موفق باشی نارنیایی.
راستی، از برچسب ها و سایتهای افزایش بازدید هم به خوبی استفاده کن. نمی دونم این که اسم وب های ما شبیه هم هست، خوبه یا نه. شاید من اسم وبلاگم رو عوض کنم که با مال تو اشتباه نشه.

خیلی ممنون که به وبلاگم اومدید و بعضی از نکات را خاطر نشان کردید.من فکر نمیکنم که نیازی به عوض کردن نام وبلاگ باشه ولی اگر شما دوست ندارید که نام وبلاگ های ما شبیه هم باشه من نام وبلاگ رو عوض میکنم چون شما وبلاگتون قدیمی تره و همچنین بازدید کننده بیشتری دارید.با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد