وقایع نگاری نارنیا

وقایع نگاری نارنیا

هرگاه در نارنیا شاه یا ملکه شوید‌،تا ابد شاه یا ملکه خواهید ماند.
وقایع نگاری نارنیا

وقایع نگاری نارنیا

هرگاه در نارنیا شاه یا ملکه شوید‌،تا ابد شاه یا ملکه خواهید ماند.

بن بارنز" از نمایشنامه "تاریخچه پسران" تا......

بن بارنز" از نمایشنامه "تاریخچه پسران" تا بازی در فیلم پرفروش "شاهزاده کاسپین"


به نقل از یونایتد پرس اینترنشنال؛ "بن بارنز" هنرپیشه انگلیسی در مصاحبه با خبرنگاران در نیویورک گفت: زمانی که در نمایشنامه "تاریخچه پسران" بازی می کردم یک نفر از بخش انتخاب بازیگران بازی من را در این نمایشنامه مشاهده کرد و از من خواست تا در فیلم "شاهزاده کاسپین" بازی کنم و من پس از دو روز پیشنهاد وی را قبول کردم.


من فکر می کنم که یک صحنه از فیلمنامه را خواندم و سپس کارگردان این فیلم از من خواست تا در یک صحنه به طور آزمایشی بازی کنم و یک هفته بعد صحنه ای از فیلم را با "اندرو آدامسون" و "مارک جانسون" به صورت آزمایشی بازی کردم و سه یا چهار هفته بعد سوار بر اسبی در نیوزلند بودم.


با اینکه در مجوعه اول این فیلم ایفای نقش نکردم اما بازی در " وقایع نگاری نارنیا ۲" به دلیل اینکه ستاره های این فیلم واقعا صمیمی هستند برایم مشکل نیست .بر اساس این گزارش "جورجیا هنلی" ، "اسکندار کینز" ، "ویلیام مسلی" و "آنا پاپلول" در "شرح وقایع نارنیا ۱" ایفای نقش کرده بودند.


این گزارش افزود: "شرح وقایع نارنیا: شاهزاده کاسپین" در صدر پر فروش ترین فیلم هالیوود قرار دارد و توانست ۵۶.۵ میلیون دلار فروش کند و بر رقیب خود "مرد آهنی" غالب شد.


آرشیو شده در آفتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد