وقایع نگاری نارنیا

وقایع نگاری نارنیا

هرگاه در نارنیا شاه یا ملکه شوید‌،تا ابد شاه یا ملکه خواهید ماند.
وقایع نگاری نارنیا

وقایع نگاری نارنیا

هرگاه در نارنیا شاه یا ملکه شوید‌،تا ابد شاه یا ملکه خواهید ماند.

قسمت چهارم "سرگذشت نارنیا" در راه است

تهیه کنندگان مجموعه فیلم های "سرگذشت نارنیا" بار دیگر با قطعیت اعلام کردند قصد دارند قسمت چهارم این مجموعه فانتزی تخیلی را بسازند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کمپانی مارک گوردون و کمپانی سی. اس. لوییس که پیش از این قسمت های قبلی مجموعه فیلم های "سرگذشت نارنیا" را ساخته اند به تازگی اعلام کردند چهارمین قسمت از این مجموعه را با نام "نارنیا: صندلی نقره ای" تهیه خواهند کرد.


مجموعه فیلم های سینمایی "ماجراهای نارنیا" اقتباسی است از مجموعه داستان هفت جلدی "سرگذشت نارنیا" نوشته سی. اس. لوییس. "سرگذشت نارنیا" داستان کودکانی را نقل می کند که نقش مهمی در تاریخچه دنیای نارنیا بازی می کنند. این مجموعه داستان در دهه ۱۹۵۰ برای کودکان نوشته شده است.


تاکنون سه داستان از مجموع هفت داستان نارنیا به فیلم تبدیل شده است. فیلم اول (سرگذشت نارنیا: شیر، کمد و جادوگر) و قسمت دوم آن (سرگذشت نارنیا: شاهزاده کاسپین) توسط شرکت والن دیزنی تهیه شد اما قسمت سوم (سرگذشت نارنیا: سفر کشتی سپیده پیما) که توسط کمپانی فاکس قرن بیستم تهیه شده بود، فروش چندانی نداشت.


سه قسمت اول مجموعه "سرگذشت" در مجموع، ۱.۶ میلیارد دلار فروش کرد.


این سه فیلم فانتزی براساس سه جلد نخست کتاب "سرگذشت نارنیا" ساخته شده است. دو فیلم نخست با نام های "سرگذشت نارنیا: شیر، کمد و جادوگر" و "سرگذشت نارنیا: شاهزاده کاسپین" را اندرو آدامسون کارگردانی کرد و قسمت سوم با نام "سرگذشت نارنیا: سفر کشتی سپیده پیما" را مایکل آپتد کارگردانی کرده است.

منبع:آفتاب(با تغییر)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد