وقایع نگاری نارنیا

وقایع نگاری نارنیا

هرگاه در نارنیا شاه یا ملکه شوید‌،تا ابد شاه یا ملکه خواهید ماند.
وقایع نگاری نارنیا

وقایع نگاری نارنیا

هرگاه در نارنیا شاه یا ملکه شوید‌،تا ابد شاه یا ملکه خواهید ماند.

شخصیت های اصلی NARNIA

اصلان


او در هفت کتاب نارنیا به عنوان یک نقش مهم حضور دارد . او یک شیر سخن گوست که در نارنیا به عنوان یک پادشاه شناخته می شود او دارای شخصیتی مهربان و عاقلانه است و یک راهنمای دلسوز برای شخصیت های نارنیا می باشد.


بچه های پَـوِنسی

عنوان اصلی: Peter Pevensie, Susan Pevensie, Edmund Pevensie, Lucy Pevensie


چهار خواهر و برادر که قهر مانان اصلی تاریخ نارنیا به حساب می ایند . انها در کتاب اول نارنیا (شیر کمد جادوگر) پادشاهان و ملکه ی نارنیا می شوند و در اکثر کتاب ها حضور دارند.البته در جلد آخر سوزان عقایدش را نسبت به نارنیا از دست داده است.

 




  کودکی در سال 1958 از لوئیس پرسیده بود که اگر خودش کتابی به نام "سوزان در نارنیا" بنویسد،تمام خانواده پونسی دوباره دور هم جمع می شوند؟ لوئیس پاسخ داده بود: «خیلی خوشحالم که کتابهای نارنیا را دوست داری و خیلی خوب میشد اگر آن را بنویسی و به من هم بگویی. اما برای نوشتن داستانهای دیگر، اجازه گرفتن از من کافی نیست. وقتی داستان ها به ذهنم می آیند، باید آنها را بنویسم اما وقتی به ذهنم نمی آیند، من هم نمی توانم چیزی بنویسم.»


شاهزاده کاسپن / کاسپین دهم/کاسپین ناوی گاتور

عنوان اصلی: Caspian X

او در دومین کتاب حضوری فعال دارد که تاج و تخت خود را توسط عموی خود از دست داده و به کمک خانواده پونسی دوباره تاج و تخت خود را پس می گیرد.همچنین یکی از شخصیت های اصلی(کشتی سپیده پیما)است و در ابتدا و انتهای صندلی نقره ای نمایان می شود.



اوستاس اسکراب 

 او در کتاب سوم(کشتی سپیده پیما)وارد داستان می شود . او در اغاز دارای شخصیتی واقع گرا می باشد و اعتقادی به نارنیا ندارد ولی بعدا به طور اتفاقی وارد نارنیا شده و ان را باور میکند. وی در کتاب صندلی نقره ای نقش اصلی داستان را ایفا می کند.




جیل پل


وی توسط استاس در کتاب صندلی نقره ای به نارنیا راه پیدا می کند.جیل هم کلاسی و همسایه ی استاس می باشد و در کتاب اخرین نبرد نیز حضور دارد.


دیگوری کِرک


او  در کتاب خواهر زاده جادوگر حضور دارد و اولین انسان می باشد که در نارنیا حضور پیدا میکند و در کتاب شیر،کمد و جادوگر هم میتوان کاراکتر آن را مشاهده کرد.


پولی پلامر

او همسایه و دوست دیگوری است که توسط شعبده باز ستمکار به کمک یک حلقه وارد نارنیا می شود. پولی و دیگوری تنها شاهدان ایجاد نارنیا توسط اصلان هستند.

جادوگر سپید / جادیس

او که یکی از مخالفان مهم نارنیا می باشد در کتاب خواهر زاده جادوگر وارد نارنیا شده و عامل یخ زدن نارنیاست و در کتاب شیر کمد جادوگر توسط اصلان در جنگ کشته می شود.

 


با تشکر از http://narnia-fans.blogsky.com


نظرات 3 + ارسال نظر
kkimia دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 13:26 http://extra.avablog.ir

چشمت بى بلا دوست عزیزم

خواهش

kkimia یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 20:01 http://extra.avablog.ir

پس لااقل عکس ازبازیگراش زیادبذار

چشم..

kkimia یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 17:32 http://extra.avablog.ir

جزنارنیامطالب دیگه اى نمیذارى عین وب قبلیت

نه.این وبم فقط در مورد نارنیا و بازیگرای اونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد